Segon dia a Oxford

lunes, 8 de febrero de 2010

Dimecres em vaig reuinir amb qui sera la meva tutora, la Prof. Alison Noble. El laboratori on anire a currar es troba a 15 min del centre en transport public i hi ha una pujadeta que quan tingui la meva propia bici flipare per fer-la. Esta situat al costat del Crurchill Hospital i el vaig trobar perque es tot verd des de fora. Es modernissim, i a tot arreu es necessita una tarjeta d'identificacio per entrar. De moment en tinc una de temporal a espera que em facin una propia.

Despres de parlar amb l'Alison ella va determinar que seria profitos per a mi que dijous i divendres anes a unes classes que donen a els estudiants de doctorat. Pero aixo ja sera un altre post.

Despres d'aconseguir que em fessin un lloc al lab i em donessin un pc, vaig tonar a la resi on vaig conicidir al passadis amb el geni rus. Em va comentar que alguna nit es reuneix amb els veins d'habitació per tal de pendre unes birres, allò tan català com fer el toc o toquillo i li vaig comentar que m'avisessin quan hi haguès una d'aquestes reunions improvisades. Total ahir a quarts d'onze el geni rus em va trucar la porta per fer un toquillo a la seva habitació on vaig coneixer la resta de veïns immediats: un geni alemany (estudia física de particules com el geni rus), un tiu de singapur que sembla un nen de 13 anys però porta anell de casat i sempre riu, i un quarenton de London que estudia arqueologia i que encara viu amb els seus pares (quan és a londres).

A falta de birres el geni rus ens va oferir sidra, vi i jagermeister. La veritat es que son bona gent però són massa friquis... Era com estar dins de la serie The Big Bang Theory, on jo era la Penny! Vam parlar de si l'univers era pla, dels dialectes del xino, el angles quarenton ens va renyar per les americanades que deiem i vam parlar també de f1, entre d'altres temes. Total, que amb el "toquillo" vaig anar a dormir a les 2 gairebé!

0 comentarios: