London Express

lunes, 22 de febrero de 2010


Dons res, diumenge vaig fer una visita ràpida a Londres amb el meu amic singapurès. Que tinc en comú amb un tiu de singapur? Que és l'únic que li agrada el futbol (és fan del ManU i odia a mort el Chelsea) i m'acompanya a veure el Barça normalment. El que deia, vam anar a fer una volta pel mercat de Candem Town, una de les zones de London que no em canso de visitar i que ell mai havia tingut oportunitat de coneixer.



Poques coses a destacar. Londres segueix amb obres al metro durant els caps de setmana (suposo que ho fan així per tocar menys els ous) donat que estan posant maca la ciutat per als jocs olimpics.

Ah! Per tots els que hagiu estat a Candem, la botiga aquella Cyberdog s'ha traslladat. Ara té dos plantes i fins i tot secció erotica, amb articles com Anal Grenade i The Fist of Victory. No, no en tinc fotos.

0 comentarios: